Ders Adı | PAZARLAMA İLKELERİ | Kod | IKTT3065 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK |
Dersin Veriliş Türü | |||
İşletme fonksiyonlarından biri olan pazarlama fonksiyonunun temel ilke ve uygulamalarına yönelik bilgi ve donanımın kazandırılması ve bu bağlamda öğrencilerin aktif iş yaşamına pazarlama için gerekli olan bilgilerle hazırlanmaları hedeflenmektedir.
Pazarı ve tüketicileri anlamak ve müşteri odaklı pazarlama karması ve pazarlama stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel pazarlama kavramlarının incelenmesi
Sınıf içi anlatım, sunum, tartışma, uygulama
Gary Armstrong and Philip Kotler, “Marketing: An Introduction”, International Edition, Prentice Hall Inc.