MARKA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı MARKA YÖNETİMİ Kod ILTM4238
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SÜPHAN NASIR
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Marka Yönetimi dersinin amacı öğrencilere rekabetçi ortamlarda başarılı bir kurumsal marka geliştirebilme, markayı yönetebilme ve temel marka değerinin tutundurmasını yapabilme yeteneğini kazandırmayı hedeflemektedir.

İçerik

Bu derste marka ve marka yönetimi ayrıntılı olarak incelenecek ve marka değerini oluşturma, ölçme ve yönetme ile ilgili temel kavramları ele alınacak

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı ve öğrenci sunumları

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024