REKLAM YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM YÖNETİMİ Kod TUIS4027
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. AHMET KEMAL ŞEKERKAYA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı öğrencilerin tutundurma araçlarını, firmalar ve reklam ajansları arasındaki ilişkileri, reklam kampanyası planlamasını ve planlamanın aşamalarını ve önemini kavramalarıdır.

İçerik

Pazarlama içerisindeki tutundurmanın yeri, tutundurma bileşenleri, tutundurma stratejileri, reklam ve türleri, reklam strateji ve uygulamaları, marka değeri ve kişilikleri, algı yönetimi, algı haritaları, medya planlama ve medya bütçesi tasarımı ve medya türleri (billboard, dergi, internet), reklam klip örnekleri, güncel uygulamalar şeklindedir.

Öğretim Yöntemleri

Öğrenciler dönem projesi olarak bir reklâm kampanyası hazırlarlar.

Kaynaklar

Ömer Baybars Tek ve Dr. Engün Özgül, Modern Pazarlama İlkeleri

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024