PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Kod TUIS4024
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. CENK ARSUN YÜKSEL
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama Araştırmaları dersi ile öğrencilerin aşağıda yer alan konularda yeterli düzeyde bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır: Pazarlama araştırmalarında kullanılan temel kavramlar ve terminolojiyi anlamak İşletmelerin karşılaşacağı sorunlara metodolojik yaklaşım göstermek Araştırma sürecinin her aşamasını detaylı olarak bilmek Bir pazarlama araştırma projesini başından sonuna değin götürebilmek

İçerik

Bu ders kapsamı çerçevesinde öğrencilere pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini göstermek ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilerle uygulamalı bir şekilde çalışmaktır.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve sunumlar şeklinde işlenecektir.

Kaynaklar

1. Naresh K. Malhotra, Marketing Research: An Applied Orientation, Prentice Hall, Inc. 2. Kemal Kurtuluş, Araştırma Yöntemleri,2010, Türkmen Kitabevi.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024