PAZARLAMA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA YÖNETİMİ Kod TUIS3023 D
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. CENK ARSUN YÜKSEL
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersle öğrencilere pazarlama yönetiminin temel kavramlarının tanıtılması, ileride atılacakları iş hayatında karşılaşabilecekleri problemleri irdeleyip tartışmalarının ve analitik yaklaşımla çözümler önermelerinin sağlanması hedeflenmektedir

İçerik

Temel pazarlama kavramları ve bu kavramların ilişkisini incelemektir.

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı şeklindedir. Öğrencilere de sürekli sorular sorularak derse katılımları teşvik edilmeye çalışılmaktadır.

Kaynaklar

• Remzi Altunışık - Şuayıp Özdemir - Ömer Torlak, Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Beta Yayınevi • Ahmet Hamdi İslamoğlu, Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi • Phillip Kotler and Kevin L. Keller, Marketing Management, Pearson-Prentice Hall, Inc.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024