PAZARLAMADA GÜNCEL KAVRAMLAR

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMADA GÜNCEL KAVRAMLAR Kod TUIS2130
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

“Pazarlamada Güncel Kavramlar” dersinin temel amacı öncelikle öğrencileri pazarlama ile tanıştırıp, güncelde yer alan pazarlama kavramları konusunda bilgilendirmeyi sağlamaktır. Bu sayede öğrencilerin pazarlama alanında yeni bakış açıları geliştirmelerine yardımcı olunması hedeflenmektedir.

İçerik

Öğretim Yöntemleri

Önceden belirlenmiş bir program dâhilinde o hafta görevli öğrenciler (en az 3 en çok 5 kişiden oluşacak gruplar halinde), kendilerine dönem başında atanan değişik pazarlamaları kendi araştırmalarıyla da zenginleştirerek sunarlar. Bu sunum sırasında, ilgili pazarlama türünün yeni uygulama biçimleri, örnekleri de gündeme getirilir. Her hafta gerçekleştirilecek olan sunumlar, Microsoft Word programında yazılmış döküman ve Microsoft Powerpoint veya Prezi ile oluşturulmuş sunum ile beraber sunum tarihinden 1 gün önce öğlen saat 12:00’a kadar hilaloz@istanbul.edu.tr adresine gönderilecek ve spiral ciltli rapor ve sunum tek dosyada öğretim üyesine basılı olarak da aynı zaman diliminde teslim edilecektir. Projenin kapak sayfasında dersin adı, dersin yarıyılı, öğretim üyesinin adı, grup üyelerinin numara ve isimleri, konu ve sunum tarihi yazmalıdır. Gruplar en geç 3 Mart Perşembe gününe kadar oluşturulacaktır. Daha sonra listeler kaldırılacaktır.

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024