CONSUMER BEHAVIOR

İzlence Formu

Ders Adı CONSUMER BEHAVIOR Kod INIS2101
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı öğrencilerde Tüketici davranışı ve tüketici karar alma sürecine ilişkin bir bilgi seviyesi oluşturmak ve pazarlama açısından bu bilginin kullanım alanlarını inceletmektir.

İçerik

Tüketici Davranışının Pazarlama İçerisindeki Yeri Ve Önemi, Tüketici Araştırmaları, Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörler, Yeni Ürün Geliştirme ve Yeniliklerin Yayılması, Tüketici Karar Alma Süreci, AB Sürecinde Tüketici Hakları ve Tüketicinin Korunması gibi konular ders kapsamında işlenecektir.

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı yanısıra sınıf içi tartışmalar, rol oyunları ve vaka çalışmaları ile ders içöeriği zenginleştirilecektir.

Kaynaklar

Solomon, M. R. (2014). Consumer behavior: buying, having, and being. Engelwood Cliffs, NJ: Prentice Hall.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024