Ders Adı | NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Kod | YSTR9011 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 2 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. AYŞEGÜL ÖZBEBEK TUNÇ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı, öğrencilerin kalitatif (nitel) araştırma teknikleri konusunda sistematik ve detaylı bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.
Bu derste öğrencilere nitel araştırma yöntemlerinin özellikleri, türleri, tasarımı ve uygulaması konusunda bilgi verilmesi amaçlanmaktadır.
Konferans, ödev, proje ve sunum
- Hy Mariampolski, Qualitative Market Research: A Comprehensive Guide ( Sage Publications, 2001). - Russel W. Belk, Eileen Fischer & Robert V. Kozinets, Qualitative Consumer & Marketing Research (Sage Publications, 2012) - Ali Yıldırım & Hasan Şimşek, Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, 8. Basım, Seçkin Yayıncılık 2011).