SOSYAL CRM

İzlence Formu

Ders Adı SOSYAL CRM Kod YMIY7019
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Web 2.0 teknolojileriyle birlikte pazarlama iletişimi yönetiminin tamamen müşteri odaklı ve etkileşimli bir boyuta taşındığı dijital çağda, sosyal medyanın, pazarlama iletişimi ve müşteri ilişkileri yönetimi açısından etkin kullanımının iletişim perspektifiyle uygulama alanlarının incelenmesi.

İçerik

dijital çağda pazarlama iletişiminde sosyal crm yeri ve önemi

Öğretim Yöntemleri

İnceleme, araştırma ve anlatım

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024