Ders Adı | Kredi | AKTS | Z/S | T/U/L |
---|---|---|---|---|
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
BİLGİSAYAR 1 | 3 | 4 | Z | 2/2/0 |
ÇOCUK GELİŞİMİ | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
ÖZEL EĞİTİM | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
TÜRKÇE I YAZILI ANLATIM | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
YABANCI DİL I | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
YABANCI ÖĞRENCİLER İÇİN ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
Ders Adı | Kredi | AKTS | Z/S | T/U/L |
---|---|---|---|---|
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
BİLGİSAYAR II | 3 | 4 | Z | 2/0/0 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
İŞİTME VE GÖRME YETERSİZLİĞİ | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
SAĞLIK BİLGİSİ VE İLKYARDIM | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
TÜRKÇE 2: SÖZLÜ ANLATIM | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
YABANCI DİL II | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
YABANCI ÖĞRENCİLER İÇİN ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
Ders Adı | Kredi | AKTS | Z/S | T/U/L |
---|---|---|---|---|
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
TÜRK İŞARET DİLİ | 2 | 4 | Z | 2/0/0 |
UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
Ders Adı | Kredi | AKTS | Z/S | T/U/L |
---|---|---|---|---|
BRAİLLE OKUMA YAZMA | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
İŞİTMENİN DOĞASI VE İŞİTMEYE YARDIMCI TEKNOLOJİLER | 2 | 3 | S | 2/0/0 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM | 3 | 6 | Z | 1/4/0 |
ÖZEL EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME | 3 | 4 | Z | 3/0/0 |
ÖZEL EĞİTİMDE OYUN VE MÜZİK | 2 | 3 | Z | 2/0/0 |
ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM | 2 | 4 | S | 2/0/0 |